♥ Jag skulle döpa honom till Vincent.. ♥

Jag börjar bli jävligt sugen på att skaffa en kattunge igen. En liten söt lillebror till Spader. Hade jag bott ensam hade de inte varit någon tvekan. Men nu bor jag hemma, och pappa kommer aldrig tillåta en katt till i huset. Fan.

Och jag åker rätt ofta till min pojkvän, hur ska jag då kunna ge katten vad den behöver?
Har ju redan dåligt samvete för all tid jag förlorat på sistone med Spader.
Skulle vara så kul med ett nytt litet knyte igen och ta hand om.
Tror Spader kommer bli en bra storebror.
Syrran vill också skaffa katt, men de går inte just nu.
God damit! :/

 
( detta är S*Va-lehtos Back to Basic. Kortet är taget från SVERAKs sida )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0