Äntligen hittat kamerasladden. =)

Här är lite bilder från Varberg när jag och syrran var där för ett tag sedan. Fyra dagar spenderade vi i den lilla husbilen. Men den första dagen var vovven och mamma med.
 Här är från stranden.  De är mamma som syns på sidan.

 Det blåste från havet...

 Här var själva campingen. Den bestod av en stor parkeringsplats. Våran husbil är allra längst bort till höger i bilden.
 Allra längst bort..
 Här var den närmaste resturangen. Till höger lite längre fram i bilden syns det lite tak, där var toaletten för oss på campingen. De fanns toaletter och en utedusch att använda.
 En kväll fick jag ut syrran på en rejäl promenad på en timma. Och då passerade vi en äng med får..
 Fåren var söta.. Och vissa av dem hade lite "löve" på gräset. Hahaha.
 Jessie ville göra något romantiskt för mig och älsklingen (som inte var där..)

 På vägen hem til husbilen gick vi förbi denna strand. Vackert. De är i solnedgången.
 Vackert.

Jag älskar att vara i Varberg på sommaren. Och en dag, ska jag bo där nere!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0