Varmt och kvavt

Runt tjugo plusgrader ute och kvavt i luften. Hoppas de börjar åska ikväll. Det skulle vara skönt, även om jag är åskrädd.
Sitter i min rosa säng och tittar på mina rosa väggar.. Lite varm efter att ha dammsugit hela huset .(förutom syrrans stora rum)  Mätt i magen efter den goda lasagnen pappa gjorde till lunch.
Saknar min älskling. Han är helt fantastisk och jag är så kär i honom. <3  Helgen har varit helt underbar och vi har haft skitskoj! Kom ner till honom i torsdags och då fick jag en present av honom. En försenad födelsedagspresent kan man säga, blev helt galen när jag såg att han köpt nya Green Day skivan till mig. Som jag har trånat efter den..
I lördags kväll var vi på bio , och satt och pussades och höll hand i biomörkret. :) Mysigt.  Filmen var skitbra.
Han får verkligen mig att känna det sköna pirret i magen när man är kär , kan inte sluta röra honom när vi är tillsammans. (eller sluta pussa på honom)
Skulle egentligen åka hem i söndags , men ville inte.. Så väntade tills måndagskväll istället.



Nu måste jag sluta.. För det börjar mullra ordentligt ute..

Skriver mer senare..

Kommentarer
Postat av: bella

http://ondurdis.blogg.se/testblogg/



jag har lekt lite, just nu är den ganska lik min men jag ändrar precis hur du vill...

om du nu vill ha min hjälp ;)

Jag blir inte lessen om du inte vill så tveka inte att säga ifrån, jag leker bara ändå ;)

2009-05-26 @ 16:55:26
URL: http://ondurdis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0