To my date on friday..

Sitter här med blött nyfärgat och nyklippt hår och lyssnar på "10 000 fists in the air" med Disturbed.
Det luktar äcklig kattmat, för han har blivit bortskämd!!  Jessie var på ICA och innan o köpte blötmat och kattmjölk till min lilla prins. Nu är han två år , och jag älskar honom så otroligt mycket <3
Lite röksugen igen , trots att de var för 40 minuter sedan. Ska snart ner och träna en timma. Kommer bli skit jobbigt. Men jag måste ner och jobba.. Kommer vara skönt efteråt vet ja...
Funderar på vad jag ska packa ner på fredag, behöver kläder och saker för tre dagar.. Och framför allt - vad ska jag ha på mig på fredag? Om de blir fint väder vet jag precis (nya svartvita tröjan med svarta piratbyxor o fint halsband) , men om de blir regn? Jeans och bara fin tröja kanske? Hmm.. Vet inte riktigt heller vad jag ska packa ner , förutom kläder , smink , kudde och min älskade dator som ska få plats i en liten väska. =)

Nu måste jag ner..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0