Om en vecka sötis så är jag hos dig <3


Idag är det en vecka kvar till jag åker upp till dig , och jag längtar otroligt mycket. Om du bara visste. För äntligen så ska vi träffas , efter timmar av prat på msn , några telefon samtal och många bilder skickade till varandra så är äntligen vår väntan över. Har pratat med mina föräldrar ikväll och kanske att de skjutsar upp mig till dig , men det beror på om solen kikar fram på fredag =) Annars tar jag bussen givetvis.  Eftersom vi träffas på fredag kväll så kanske vi kan börja med att se en film och du kan visa mig runt lite. Sen har vi hela lördagen att umgås , och om de är fint väder kanske vi kan grilla? Hihi . Sen får vi se hur läget är emellan oss.. Och så åker jag hem på söndagen.
Jag vet redan att vi har pratat om det säkert hundra gånger på msn , så nu blir det bara upprepning men , allt kommer gå bra på fredag , hur nervösa vi än må vara , så går allt bra. För de funkar ju bra via msn , sms o telefon.
Ingen fara sötis.
Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag är super trött. Du skickade ett sms för nån timma sen o sa att du skulle gå och lägga dig. Vågar inte svara på det , ifall jag skulle väcka dig. Vet hur trött du har varit i veckan.
Finaste sötaste Robin. <3
Längtar.
Du sa att du skulle ringa imorgon , de ska bli kul att prata med dig. Jag kommer vara lika nervös som förra gången , bara så du vet hihi.
Puss på dig!
// Hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0