Lite bilder tagna de senaste dagarna under mitt födelsedagsfirandet!

  Rosa prinsesstårta!  På min bit står det mitt namn *hihi* Cissi hade bakat en fin tårta till mig! Tack! hade nya tröjan på mig..

 Fick ett fin "Hello Kitty" halsband av Bella. Tack. Fick fina sängkläder av Cissi med , mycker rosa vilket hon vet jag älskar. Spader älskar den med!!  Spader så trött
 Sluta ta kort mig!
 Fick en fin kamera av familjen och ett fint halsband av Nina.
  Fina rosa kameran!

 Spader kikar fram i fönstret
 Har blivit mycket tårta , men har även ätiti denna grönsaks blandning! Gott!!
 Gosar med Spader i sängen!
 Idag kom min bror o hans barn på fika. Gott.
 Mitt ena brorsbarn , Leia.. Har glass på hakan.
 Robin skojar. Min bror o Leia. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0