He is the best damn thing in my life! <3

Nu har jag gjort iordning mig mer.. Städat lite och ska snart börja diska upp. Ringt några samtal och varit ute och rökt. :)
Mina vänstra hand kan inte sluta skaka förresten.. Vet inte varför.. Hmm..

Så ska jag hem idag.. :( och på ett sätt ska det bli skönt för jag vill verkligen ha rena kläder (tog med för lite tröjor) , så känner mig ofräsch.. Hade för mycket och tänka på när jag skulle packa.. Saknar Spader med. Men det kommer bli otroligt jobbigt att åka från Robin. Kommer sakna honom som en tok. Hans mjuka fina läppar mot mina , hans varma famn som jag älskar att krypa in i , hans vackra fina ansikte , hans fina kropp och hans sexiga röst .  Hans beröringar och smekningar.. :)  

Klockan är nästan halv tre.. :( Fortfarande en bra stund att vänta tills att han kommer hem.

Funderar på att fixa lite kaffe.. Det vore gott.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: bella

Weeeee, there it is :D

2009-05-26 @ 13:31:28
URL: http://ondurdis.blogg.se/
Postat av: bella

Om du vill kan jag göra en bloggdesign till dig? om du nu inteh ar nån annan som gör det åt dig eller gör en själv...



:)

2009-05-26 @ 13:44:59
URL: http://ondurdis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0