Ett ärligt inlägg.


Trodde verkligen att jag aldrig skulle kunna träffa en söt kille som kunde fånga mitt intresse som denna snygging. Att de inte fanns någon kille heller som bara skulle vilja ha mig. (och jag vill bara ha honom!) Men de har jag visst gjort. Han vet vad jag känner , därför kan jag vara ärlig och skriva det här.  Just nu känns det helt underbart att träffa honom och prata med honom, och ibland när jag tänker på honom kan jag inte sluta le. Och just nu tänker jag på honom ofta. =)  
 <3  <3

Mitt liv börjar äntligen bli bättre. Och allt det onda som finns börjar sakta , sakta bli en liten boll som blir mindre och mindre. (men finns fortfarande där)     Paniken , oron , ångesten och monstrena i mitt huvud!  Men jag börjar sakta komma på fötter igen. Det går uppåt just nu och jag börjar framför allt se saker mer klara än innan.

Kan dra lite snabbt vad jag sysslat med de här dagarna.. Igår var jag hos tandläkaren och fick en krona insatt. Har känts lite konstigt , eftersom det oftast är ett stort hål där när jag känner med tungan. Tvåtusen kroner kostade besöket , men hade kostat dubbla om det inte var för att jag är där så ofta.  *haha* Igår kväll så var jag hos Cissi och drack vin. Blev några flaskor..Opps. Men var inte så full när jag kom hem. Mer vinglig , trött och glad.
  Cissi däremot hade problem... *hahahaa*  Säger inget mer.

Och idag har jag och resten av familjen varit i Jönköping hos ONLY och beställt kläder som vi ska sälja sen i affären. Mycket snyggt där och vi hade svårt att enas om vilka kläder vi skulle ha. Tror vi överskred budgeten och måste kolla över våra papper en gång till. *haha*

Imorgon ska jag ut och gå med Bella några timmar. Ser inte fram emot det direkt för känner mig trött i kroppen redan, men ska bli kul och träffa Bella. Kanske kunde lura in henne på en kopp kaffe eller nåt istället för en hemsk promenad.. Sen ska jag försöka ta det lite lungt innan Nina kommer till mig. Träffade henne snabbt på min födelsedag men innan dess har vi inte umgåtts sen i september förra året. Bara pratat ett antal timmar per telefon med varandra. Så det ska bli skoj. Vill helst gå till stan och fika med henne , för det är alltid någon hemma i huset och då kan vi inte prata ostört.

Nu vill jag gå och lägga mig. God Natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0