Tjeena på er!

Idag är jag glad :) Anledning är väl att jag ska träffa min söta gubbe idag. Åtta dagar sedan vi sist sågs. Och det har varit åtta lååååånga dagar.
Skrev förresten ett långt inlägg igår , men de försvann.. Får se om jag kan hitta det o publicera det efter detta..
Klockan är halv fyra o jag har massor att göra.. Väskan är halvfull med saker. Precis målat naglarna med..
Usch.. hörde magen kurra nu, så måste gå o käka..

Har lyssnat på radion i flera timmar och har hört 3 P!NK låtar
("So what" 2ggr , "Sober" 1 ggn och "Please dont leave me" 2ggr) har även hört Rybaks låt "Fariytale" 3 ggr.

Några saker du antagligen inte visste om mig:
1. Hör dåligt ibland
2. Kan inte måla naglarna fint.
3. Får ont i foten när jag promenerar länge på hårt underlag.
4. Har en hemlig önskan att jag och Markoolio ska bli bästisar.
5. Höjdrädd..och flygrädd. Men ändå drömmer om att ha en propeller i ryggen som "Karlsson på taket" .
6. Skulle vilja ha en lägenhet helt i rosa..


Tror ni det finns kokain i RedBull??

Kommentarer
Postat av: bella

Så, nu har jagvarit inne och pillat klar på din blogg för just nu. Header tar vi och fixar sen när jag vet vad du vill ha där ;D

2009-06-02 @ 22:24:45
URL: http://ondurdis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0