så har fredagen den 12:e juni gått mot sitt slut..

Inte alls bra.. Men så jävla gott! Sitter i sängen o käkar kall överbliven pizza bit.. Mums. Sköljer ner detta med ett stort glas Sprite. Lyssnar på lite ACDC. :)

Väntar på att mamma o pappa ska komma upp från vardagsrummet o gå o lägga sig, så jag kan kila ner o röka en sista gång för idag.. För inte fan vågar jag gå ner innan de båda kommer upp.
Tog en fruktansvärt lång sovmorgon idag med så är inte särskilt trött.
Vaknade inatt av att hundjäkeln låg på mitt ena ben med en petflaska i munnen o hickade.. Blev sur och tog ner henne. En stund senare vaknade jag igen att de var väldigt varmt, vände lite på mig o kände att de var väldigt hårigt jämte mig.. Kände efter med handen o kände vovvens päls.. Hon låg jämte mig och sov.. Tryckte ner henne igen..

Nu är pizzan slut.. :(

Och mamma o pappa har kommit upp från vardagsrummet.. Så dags att kila ner o röka. Sen måste jag städa iordning min låda och bädda sängen innan jag kryper ner under täcket med mp3 och myser..

God Natt på er..

Kommentarer
Postat av: Mia W

Det var den 12:e i går. 13:e är i dag.

2009-06-13 @ 08:03:49
URL: http://www.hejmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0