Nervös..

Åker upp och ska träffa alla hans nära o kära på torsdag. Det pirrar verkligen i magen. Undra vad de ska tycka om mig? Hans föräldrar, syskon och vänner. Kommer jag göra bort mig? Hur mycket kommer jag bjuda på mig själv? Hur ska det gå när vi dricker ihop? Tänk om de inte tycker om mig..? Näh, finns nog ingen chans till de va?

Han sa att de kommer tycka jag är underbar.. Bella sa att de kommer tycka om mig. Nina sa att jag bara ska vara mig själv o allt kommer gå fiiiiiint.

Han har redan träffat hela min familj, och de tycker om honom.
Mamma sa första gången hon träffade honom att hon tycker han är snygg. hihi. Jo, de tycker jag med :)

*gäsp*

Hörs senare..


Kommentarer
Postat av: bella

Tja, jag tänkte bara fråga en sak. Vill du ha samma bild i headern som du har som profilbild? den som finns på facebook?



Du kan väl maila den bilden du vill ha i headern så att jag inte tar fel ;)

2009-06-17 @ 19:24:40
URL: http://ondurdis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0