Glad, arg och glad igen...

Igår hade ag varit nere inne hos syrran o sett en film, klockan var rätt mycket när jag bestämde mig för att städa kattens bur innan jag skulle gå o lägga mig. Gick in till mitt rum och upptäckte att min väska låg på golvet.. Hmm.. Kikade in i valpens säng, och till min stora fasa låg där min mobiltelefon helt sönderbiten och min kalender. Började skrika. Och sprang in till syrran igen för att berätta, med den "döda" telefonen i handen. Hon blev vansinnig med , båda sprang ner till mamma som satt ute på verandan full och rökte. Visade henne telefonen o krävde att jag skulle få en ny! Gud vad arg jag var! Är nog lite fortfarande. Kommer aldrig förlåta henne. Blev arg på mamma med för att hon druckit för mycket o var för full, hon sluddrade för mycket för att kunna höra några ord..

Men bestämde iallafall att åka o köpa en ny telefon till mig idag. Sökte lite på nätet o hittade en söt rosa telefon.
Pappa har en sån blå.
Åkte till jönköping i eftermiddags. Först till siba och köpte telefonen.. De blev en Sony Ericsson W595 Pink.
Köpte även en svart fin sommarklänning, ett puder och en fotlänk.

Kom förresten hem igår efter att ha varit hos min älskling sen i tisdags kväll. Som vanligt har de varit helt underbart att träffa honom. Han är så fantastisk och jag tycker om honom jätte jätte mycket. Vi har myst massor när jag har varit där , och var även på bio i onsdagskväll. Just nu är han i Karlstad och kommer inte hem förrän om 9 dagar :(
Kände redan att jag saknade honom som faan igår efter jag åkt därifrån. Jobbigt. Kändes konstigt att försöka sova ensam igår, utan han på andra sidan. Istället hade jag katten i sängen, som väckte mig tidigt idag och ville visa hur mycket han saknat mig. Han lade sig på min kudde och började spinna, försökte komma under täcket och tillslut började han dittrampa mig i huvudet med sina vassa klor. Aj.. Då var de dags att gå upp. Sen har dagen gått fort..

Imorgon ska jag äntligen träna!! Jippie! Känner att jag behöver det. Har verkligen saknat träningen med de här dagarna..

Nu ska jag krypa ner i sängen... God Natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0