dricker något kallt o gott.

För några dagar sedan:
Sitter i sängen o är varm o dricker något kallt o gott. Ska snart gå o lägga mig. Imorgon blir de upp tidigt igen o passa hundjäveln! Har verkligen inget tålamod med henne när de är varmt.. Då är hon jobbig. Framförallt när vi ska ut o gå!
Sen kommer Bella o fikar med mig kl tolv :) Ska bli skitskoj, för de var länge sen vi träffades..
Efter de måste jag packa de sista innan jag tar bussen till Alingsås vid fem tiden på stationen.. Längtar massor.

Var på Lindex idag o köpte nya sommarkläder. Lite fattigt i min garderob på svala kläder.
Hittade en fin klänning , rosa kjol , svarta leggings och en rosa tröja. Tror det var nåt mer..Hmm. Mamma handlade en fin rosa klänning som jag provade först , men mina boobs är alldeles för stora för att passa i en sån klänning. De var synd. Sen provade jag en fin svart,vit rosa klänning och började skratta åt mig själv i spegeln! Tänkte att mamma skulle se de, så öppnade dörren i provhytten o sa "mamma". Men istället så stod där en annan kvinna o tittade förvånat på mig.. jag blev generad o stängde dörren..
Provade säkert fem olika klänningar , men var bara en som jag fastnade för. 
Jo, fanns en jätte fin svart långklänning som jag blev kär i.. men tyvärr fanns den inte i min storlek :( Damn!
Hade verkligen varit skitsnygg!! Ska kolla efter en sån i sommar någon annanstans.

Nu är jag trött o ska gå o lägga mig.
Natti Natti...

Kommentarer
Postat av: bella

Bara så att du vet, jag håller fortfarande på och pillar med din header... ;)

2009-06-06 @ 12:40:03
URL: http://ondurdis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0