Dagen innan midsommar!



Ska göra iordning mig snart för syrran ska hämta mig i sin nya bil, Vi ska ut och åka lite. :)
Det märks att vovven är rastlös, hon går fram och tillbaka och ibland kommer fram till mig.. Hon ska snart få gå ut.. Jag är nog också lite rastlös, och hatar mitt hår just nu.. Det ligger inte som jag vill :/
Ikväll sitter jag nog i soffan framför tvn och inte rör mig en meter..
Syrran åkte förbi Ullared på vägen hem och köpte rosa sängkläder med katter till mig :) Plus massa annat.. Men inte till mig då..

Jag vågade inte följa med Robin till Karlstad och träffa hans vänner o familj över midsommar. Sa det till honom igår, och de märktes att han blev besviken, och just då kände jag mig verkligen hemsk! Sen kysstes vi lite innan jag småsprang till bussen...Hela bussresan hem hade jag ont i magen och kände mig verkligen hemsk att jag inte följde med.. Ringde honom igårkväll och sa förlåt igen, och att jag skulle gottgöra honom för detta.. Han bara skrattade.. Han är bäst! Men jag känner mig fortfarande hemsk.

Så vad ska jag hitta på imorgon? Ingen jäkla aning. Antagligen bara vara hemma.. Kommer kännas som en vanlig lördag.

Gjorde lite mat till mig själv innan och nu mår jag illa.. Blää!

Nepp, måste göra iordning mig.

Chiao!

Kommentarer
Postat av: Mia W - HEJMIA.se

Du är välkommen ut till Marbäck om du känner för det. Cissi, Mattis, Bella och David och Kim och en del annat folk kommer ut för att äta och supa. Hör av dig i så fall.

2009-06-18 @ 22:13:24
URL: http://www.hejmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0