79 fakta om mig

1. Vilken svordom använder du mest?
jävlar eller fan

2. Äger du en iPod?
nä, har fortfarande en mp3. Dock funderat på att köpa en ipod.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
runt 09.00 mest

4. Hur många resväskor äger du?
ingen tror jag.

5. Använder du flip-floppar?
nepp

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
helst ta bilden

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
"Bondock saints"

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
kompis

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
oj.. hmm. skitsaker tror jag som inte behövs men är så kul att ha

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
ja

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej.. men har ett paket sömnpiller ifall att..

13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
min cd spelare är nerpackad, men den skivan som spelas mest är P!NK "funhouse"

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
ööhh... i min värld är de P!NK , men tror alla har en egen åsikt om det

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
nej

16. Hur brukar du somna lättast?
på mage

17. Vad åt du till middag senast?
tre mackor med vitlökssmör och drack juice

18 Använder du huvtröjor?
ibland. har två stycken som är skitsnygga

19. Kan du vissla?
japp

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Jessie, hon har kört vilse i nedre Sverige..

21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
berg och dalbanan

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
kanske

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
03

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
har alltid älskat tecknat..

25. Vad gör du just nu? 
dricker kaffe och lyssnar på hårdrock

26. Hur många syskon har du?
Två (o jag är mellanbarnet)

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
kan jag vara.. men mest beror det på personen, inte könet.

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
"dirty dancing"

29. Äger du några popband t-shirts?
Pop? Näää vet du va!

30. När flög du senast?
2007 till grekland

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra

32. Läser du för skojs skull?
ja..

33. Pratar du några andra språk?
engelska (såklart) och lite franska

34. Diskar du din egen disk?
japp, men de finns diskmaskin i huset

35. Har du gråtit offentligt?
ja det har hänt några gånger

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
varenda dag

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
jaaa!! några tattoos (har många idéer) och en piercing (i underläppen)

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
varför? nä!

40. Kan du kasta macka?
klart jag kan!

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
nej, borde jag det?

42. Vad har du med dig in på bion?
biljetten, godis, dricka och sällskap

43. Vem var din favoritlärare och varför?
någon i lågstadiet.. ?

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
nej

45. Vad har du för väder?
solen skiner just nu, men de har regnat hela dagen

46. Har du en blogg?
ja

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
engelska och bild

48. Gillar du att flyga?
nej, för de gör så ont i öronen

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
snäll

50. När sov du senast på golvet?
det var länge sedan

51. Vilken är din favoritdrink?
jag är inte så mycket för drinkar utan dricker mest öl, vin eller cider.

52. Gillar du din boendesituation?
nej verkligen inte.

53. Vilken är din mammas hemstad?
vet jag inte.. Ulricehamn, Borås eller Kiruna?

54. Din pappas hemstad?
Ulricehamn?

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8-9 tim ungefär

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Har alltid något att göra, men känner inte mycket stress..

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
nä, men ibland blev jag tillsagd.. hihi

58. Vilken är din favoritfrukt?
Päron

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej..

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25 år

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ja

62. Tror du på liv på andra planeter?
vi kan inte vara ensamma i universum..

63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
mamma..

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
tror inte de finns någon gud..

65. Vad var det senaste du åt?

en kaka

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

samma.. tjejer alltså.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
det var mamma som bestämde mitt namn. kvällen innan jag föddes så satt hon i soffan och såg på Eurovision och fastnade för ett namn som en av vinnarna hade..på förmiddagen dagen efter kom jag till världen.

68. Gillar du senap?
bara på korv med bröd 

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
mycket..

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
aldrig! skulle aldrig våga och jag är höjdrädd!

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
svår fråga.. Hmm..

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
nej

73. Tycker du om att krama folk?
jodå

74. Skulle du säga att du är trendig?
nej

72. Äger du en digitalkamera?
yes, en rosa en

73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
syrran tycker jag kan vara lik Britney Spears ibland i utseende. Carmen Electra har jag också hört..

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
ja

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
ingen

76. Tycker du att du är attraktiv?
det finns dom som ser värre ut.

77. Vad är du allergisk mot?
inget såvitt jag vet.

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

nej

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
ingen jävla aning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0