They make it all worth it..

Har varit lite ledsen idag. Det har varit en jobbig dag stundtals.
Mest har jag varit trött , frustrerad och rastlös.

Inget speciellt som har hänt alltså, utan bara jag som varit lite ledsen..
Kul att vovven ville muntra upp mig när jag låg i soffan med en (katt) filt på mig och kände mig allmänt värdelös. Hon tryckte in hela huvudet i filten och ville att jag skulle gosa med henne. De gjorde jag förstås. Sen hoppade hon upp på mig och la sig på magen, slickade mig i ansiktet och på öronen så jag började skratta... Sen började vi busa och de kändes bättre...

Spader har varit gosig idag med.. Söta söta killen. :) Han väckte mig imorse med att gå runt mig i sängen och spinna.. Sen somnade han på täcket brevid mig.. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0