Som ni märker är de väldigt mycket bilder på P!NK..

     '''

..och jag vill gärna förklara varför.
Men de är kanske rätt uppenbart att hon är min favorit artist. Jag tycker om hennes texter, hennes musik, beundrar henne för att hon vågar säga vad hon tycker och tänker, och hon har hjälpt mig när jag har mått dåligt med hennes musik. Hon är jävligt cool och snygg! Hon är väldigt rolig och jag älskar hennes skratt!! :)
Hennes man Carey är rätt läcker med :P

Sen att hon kallas "pink" (rosa) och att min favoritfärg är rosa, de är bara en slump. :D

Hon kommer till Stockholm i november och jag vill så gärna åka dit..
Jag skulle nog skrika i flera dagar om någon gav mig biljetter. Det finns ingen bättre present till mig, tro mig!! Jag skulle lägga mig ner och kyssa fötterna på denna person. Jag skulle älska denna person för evigt!! hahaha.. Ironisk.
Biljetter skulle jag nog kunna fixa själv, men att åka till Stockholm blir problem.  ='(


Ikväll har de varit fullt upp.. Färgat håret och klippt mig (så nu känner jag mig redigt snygg!!) , tränade i 50 min (kunde kört lite mer sit-ups..hmm) åt kinamat med familjen och de är alltid lika gött!!
Spelade Yatzy med och jag vann!!! :) Yes, oslagbar just nu!! (väldigt ont i huvudet just nu!!)

Sitter vid datorn nu, klockan tickar iväg, Disturbed hörs ur högtalarna, mamma och pappa är på toa och tvättar av sig, katten springer mellan bena på mig och vill påminna att jag borde städa hans låda. Helst av allt vill jag bara gå och lägga mig nu..Men måste packa min resväska, för imorgon åker jag till Alingsås, till min älskling som jag saknat som fan!! Tre (jäävla) veckor har vi varit ifrån varandra, men imorgon ska vi äntligen träffas. Hallelujah moment!! :)
Mina föräldrar ska ändå åka iväg med husbilen till Norge i tre veckor, så de ska ändå åka förbi Alingsås imorgon och kan de släppa av mig. Tur det, för de är så tråkigt att åka buss, och de åker ju hela vägen (de gör inte bussen!).


Blir inte mycket bloggande nu i veckan.. Kommer vara för upptagen för det  :D

Detta kanske låter konstigt, men jag är så jääävla glad med att slippa mina föräldrar i tre veckor. För mamma har irriterat mig de här senaste dagarna något så otroligt , och pappa , är de alltid kul när han åker bort! Mm, de ska bli så skönt. Lugn och ro. Jag, Jessie och Spader hemma. Underbart. :)

Nu måste jag börja packa, och sen gå och lägga mig.. Eller just det, städa kattens låda först, sen lägga mig i sängen.
God Natt på er...
(och snälla, kommentera lite.. De händer inte ofta..)


Kommentarer
Postat av: Jessica

i will miss you, boo boo.

2009-07-27 @ 23:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0