Jag har lust att..

..färga håret mörklila!! :) Jag har haft det innan, och de var skit snyggt! Har lust att göra det igen nu.
Det är ingen som kan hindra mig.. Hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Sitter för övrigt här och slöar nu.. Ska snart ta mig i kragen och plocka in disken ur diskmaskinen, dammsuga hela nedervåningen, göra lite kaffe och dricka och sen gå ut med katten och leka i trädgården. :) Pappa kommer hem imorgon och då vill mamma att hela huset ska vara städat. Jag och Jessie har delat upp vissa sysslor.

Tränade i 50 minuter igår, och det var jätte skönt efteråt. Hjärtat pumpade, svetten rann nerför pannan och ryggen.. Pulsen var uppe i 140.. (I love it!) Egentligen ser jag de inte som träning, när jag är nere i gymmet.. Jag ser det som min terapi för att må bättre.. Att jag har tillfälle att motionera mina "monster".  För när jag är på löpbandet och har min mp3 i öronen, känns det så jävla bra!!  Dansar ibland med (går dock inte så bra när jag har en hög hastighet..).
Det är "min tid". Jag är helt ensam och gör vad fan jag vill. Helst vill jag lyssna på P!NK. För hon är bäst!

På måndag åker jag till min pojkvän och är borta en hel vecka.. På tisdagen så åker mamma,pappa och vovven bort med husbilen i TRE veckor. Så syrran är själv i en vecka, sen när jag kommer hem är vi själva i två veckor. Jippie. Det kanske känns konstigt, men varken jag och syrran kommer sakna våra föräldrar nåt.. tror jag inte. Nääh.. Tveksamt.

Tycker om denna text...

"Hey hey man what's your problem
I see you try to hurt me bad
Dont know what you're up against
Maybe you should reconsider
Come up with another plan
Cuz u know I'm not that kind of girl
That let u come first...."


Kommentarer
Postat av: Jessica

har de sagt att de åker på tisdag?

2009-07-22 @ 17:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0