Fortfarande sjuk..

Har haft feber nu i tretton dagar, och det är verkligen inte bra.
Pratade med pappa innan i telefon och han förklarade att man kan få bla allvarliga skador på levern om man går med feber i kroppen för länge. Vilket skrämmer mig.. Leverskador alltså. Halsen är mycket bättre, men gör ont ibland. Äter fortfarande pencellin, har ungefär två dagar kvar av piller att käka.

Att ringa vårdcentralen eller sjukhuset skrämmer mig.. För jag tycker inte om att vara där. Speciellt på sjukhus. Senast jag var på ett så hade jag så fruktansvärt ont när de "damsög" mina öron för att "rensa" bort kladd. Jag stor tjöt som ett litet barn av smärta! Urrhh.. Ryser nu i kroppen..
Jag är också en sån person som tror att de mesta "går över av sig själv med tiden".  Varför måste man gå till läkaren då... Att ha lite ont gör väl inget...
Men, det blir till att ringa läkaren imorgon och boka tid.
Måste bli frisk.. :)
Så jag kan träffa.... *smile* Behöver inte ens avsluta den meningen för vi vet alla vem jag längtar efter.. :D



Nu känner jag mig varm igen.. Puh. Finns inget som kyler..
Hungrig är jag med.. Men ingen mer mat idag.. Ska försöka somna till min kurrande mage..

Förutom den höga febern har jag inte ont någonstans. (ryggen värker då och då bara) Känner mig inte så dålig. Bara varm och trött..

God Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0