Blääääääääääää!!

Jag mår dåligt... Försöker pigga upp mig med lite bra musik från youtube.
Jag vill inte må dåligt längre. Jag vill att allt ska vara bra igen, som det var för ett tag sedan.
Men nu har jag ramlat ner i hålet igen, och tankarna och allt är jobbigt igen. Hur ska jag ta mig upp? Vad fick mig att ramla tillbaka igen? Kanske pressen, och människor runt omkring mig? Kan vara väldigt hård mot mig själv ibland med, och nu kanske jag har drivit till mig till gränsen till vad jag orkar med..
Hursomhelst, så känns det tungt just nu.
Hjärtklappningen.. Ångesten..    (I could really need a hug right now..)
Jag åker berg- och dal-bana med humöret..

Kom hem från Varberg för en stund sedan, efter ha spenderat helgen där med syrran i husbilen. Det har varit kul. Vädret kunde ha varit lite bättre.. Men det blev ett bad i havet och några soltimmar. Köpte några fina saker med, och några presenter. =)
Tog mycket kort, som kommer senare.. Eller kommer publiceras på min nya blogg. Tror inte vi får låna husbilen något mer från mamma och pappa.... Hahahaaa.. =) 

I lördags var det extra jobbigt, Ett år sedan Maja flög till himlen. Saknar henne..

Nu ska jag surfa vidare..




Kommentarer
Postat av: Jessica

i love you.

2009-08-23 @ 19:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0