Relax, it's sunday!


Klockan är 04.50 och jag är fortfarande uppe. Borde gå och lägga mig nu.. Men jag är rädd för att lägga mig i sängen. Kommer bara ligga där ändå och vrida och vända på mig. Gnälla att de är för varmt , och har för mycket tankar i huvudet. Känner mig inte så trött heller.

Pratade i telefon innan med min älskling i två timmar . (btw han har sån sexig telefonröst..)
Snart en vecka sen vi sågs, och jag har saknat honom varenda dag sedan jag åkte..
Idag är de två månader sedan vi blev ihop.
Har köpt en liten present till honom med, och han är så nyfiken på vad de är.
Han vill så gärna veta vad de är för något.. Men jag säger inget. :D Hehe.

God morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0