How about beach 2010?

Det känns inte bra att jag slarvat så mycket med träningen de senaste. Jag vill träna varenda dag, som jag gjorde innan, men har varit bortrest rätt mycket nu (besökt pojkvännen) , och när jag väl är hemma så blir det inte av. Det är alltid något som kommer emellan, eller "krockar" med något annat...
Just nu så tränar jag ungefär en gång i veckan, och det är för lite.
Kroppen börjar kännas tung igen, och jag tycker inte om det.
Jag vill träna, så tro inte att jag kommer med ursäkter för att inte göra det, för så är det inte.
Träningen gör att jag mår bättre, och mår bättre med mig själv.
Hur ska jag göra för att hinna? För när jag är hos älsklingen kan jag inte ut och gå en promenad, då måste jag gå sakta för annars får jag ont i foten...

För övrigt, är jag lite bakis idag. Var hos Cissi igår och drack. Det var kul. Kom hem vid halv fyra inatt, och vaknade vid nio att katten låg på kudden och purrade. Gick upp en halvtimma senare och badade. Sen har dagen gått fort. Ska snart åka till Jönköping med resten av familjen och lämna in min telefon på lagning :) Sen åka till A6 och shoppa. Hoppas kunna fjäska till mig lite grejer av mamma i affärerna.
Hoppas vi inte stannar för länge, för jag vill/behöver gå och lägga mig en stund.

Vart har sommaren tagit vägen? Är hösten redan här? :D




Mamma är irriterande.  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0