Heeej.

Jag är seg. Mina ögon är tunga, men kan inte gå och lägga mig än.

Idag har jag, mamma och jessie varit på inköpsmöte i jönköping i fem timmar. Hade träsmak i baken redan efter två timmar. Hahaha. Hårda trästolar att sitta på.
Vi och några personer till satt i ett rum där en medarbetare på Vero Moda eller Only presenterade klädesplagg efter klädesplagg, efter han/hon gått igenom runt hundra stycken så fick vi rita ett kryss på ett papper om vi skulle vilja beställa det, och sälja i affären. Man kan inte beställa allt. (även om jag vill det!) Det var mycket snyggt.. och några som inte var så snygga...
Kan avslöja för dig som är nyfiken vad det är för trend i höst / vinter att det blir mycket stickat och jeans.. Även riktigt klara färger på tröjor och jackor. Mycket paljetter fortfarande. (de håller i sig!)
Efter ungefär 2,5 timma var mötet slut och det var dags att byta rum, till det andra märket. Där var de dags för yttligare en runda med att lyssna på en man som visade kläder. (han var lite läcker!)

Personligen tyckte jag att idag hade Vero Moda snyggare kläder än Only.

Fem timmar senare åkte vi hem, trötta och hungriga.

Imorgon åker vi till Varberg med husbilen. Jag och syrran stannar där tills på söndag..
Ska bli så kul! Sen måste allt tvättas på måndagen innan jag åker till älsklingen på tisdag eftermiddag. =)

Håller på med min nya blogg med... Men jag vill inte berätta den nya adressen än...

Nu ska jag ut och röka sista ciggen för idag, innan jag kryper ner i sängen och släcker sänglampan.
Katten kommer väl upp som vanligt och ska gosa, innan han somnar på mig... Cute!

God Natt på er... och jag kommer inte blogga på några dagar nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul det låter :D , det är härligt att det går bra för er och jag väntar spänt på att se vad ni kommer att erbjuda ;)



Hoppas du har haft en trevlig helg.

2009-08-23 @ 10:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0