Everything is good..

Är hos min pojkvän i Alingsås... Allt är bra.
Har varit här sen i tisdags eftermiddag, och åker hem på måndag.
Vi har inte gjort så mycket, mest myst och kollat på film. Men det gör inget.. Det har varit trevligt..

Blev lite sur på honom häromdagen.
Jag tog en dusch på kvällen och plötsligt känner jag iskallt vatten på huvudet.
Då hade han tagit ett glas med kallt vatten och kastat på mig i duschen. Då blev jag sur. Hehehe
Han fick ingen mer puss den kvällen!! :D

Ska gå till affären sen och köpa godis och cola.. Det ska bli gött..


Jag, Robin och hans granne Therese åt tacos igår och drack öl. De var kul. Hon tyckte jag var trevlig.









Nu ska vi sätta oss i soffan och se "GUSTAV 2". :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0