Dream..

Oj, snart halv två är klockan.. Sitter här framför datorn och lyssnar på Spotify.  :)
Säger inte vilken artist. (men de är inte P!NK) 

Drömde om P!NK (Alecia) inatt. Det var en stor gata eller torg, fullt med folk. Jag var där med syrran och vi bara stod där då Jessie plötsligt såg Alecia. Hon sa till mig direkt, och sa att jag måste gå fram och be om en autograf.. De vågade jag inte. De bubblade i kroppen av lycka att se henne. Sen började allt folk gå bortåt, vi följde med. Då kom jag lite närmare Alecia, jag tittade på henne och log, hon log tillbaka. Sen kom vi till en gata till och då stannade alla igen. Då smög jag närmare Alecia bakom en stor pelare. Hon såg mig och kom fram. Hjärtat bankade. Hon frågade lite kaxigt om jag ville ha hennes autograf, innan jag hann svara så hade hon tagit upp en gul post-it lapp och skrivit något. Jag bara stod där som ett fån. Hon gav mig lappen, tittade på mig igen och sen bara försvann hon. Jag tittade på lappen, och de stod "For worldpeace, Alecia Moore" Jag började skrika av lycka och gick tillbaka till syrran.

Borde inte sitta här egentligen.. Borde leta reda på en telefon jag kan använda så länge min är sönder. Hmm, ska ha en rosa söt telefon någonstans. Men VAR??!!

Nej, tack och lov kom inte föräldrarna hem idag, de kommer hem på söndag. :)

Har inte gjort så mycket idag. Mest varit inne och kollat på tv. Ville åka och bada, men ville inte åka själv.. Så de sket sig..

Imorgon ska jag hitta på något roligare..
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0