Måndag

 trött och osminkad..

Imorgon ska jag ner till AMS på möte. Det är ett basinformations möte med kanske 30 andra personer. Blir nervös bara jag tänker på det. Vilka är de 30 andra? Känner jag någon av dem? Är de någon där jag inte tycker om , eller inte vill träffa? Det får jag veta imorgon. Tidigt ska jag vara där.. Så det blir en tidig kväll på mig idag. Det svåraste blir att stänga av datorn i tid (för de lyckas jag aldrig med) och inte ta upp Twilight boken , får då läser jag i två timmar.. Nu är klockan redan 23.10. Inte jätte sent men.
Hoppas bara att jag inte stänger av alarmet imorgon , för jag brukar glömma av varför jag sätter alarm och bara stänger av det och somnar om.. Mamma kommer väl märka att jag inte är uppe i tid och komma och säga till mig.. som om jag vore fjorton igen.. Hmpf! Jag är snart 24!
Ja, jag fyller år snart. Högst på önskelistan står det "rosa kamera" . Sen skulle jag jätte gärna vilja ha en ny mp3 , för min gamla funkar men håller ihop med tejp. Hörlurarna funkar knappt.. Önskar jag får kameran av familjen och en rejäl peng av farmor och farfar så kan jag köpa mp3n. Måste vara samma märke som de jag har nu.

Mitt ex har ny tjej. Tack och lov att hon inte är världens vackraste precis.. hihi. Nej, nu var jag elak. Förlåt. Det var inte snällt sagt. hahahaaaaa


God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0