Lördag..

Sitter och lyssnar igenom låtar jag har på datorn för att bestämma vilka jag ska ha kvar..och vilka som borde kastas i papperskorgen. Efter några minuter har jag kommit till B. Än så länge har jag slängt EN låt.
Här hemma är det som vilken lördag som helst... Mamma sitter nere full och kollar på tv..Ibland kommer upp till mig och frågar om vi ska ut och röka.. Hon var precis uppe nu och fick inte igång dvdn. Syrran sitter vid sin dator i sitt rum och antagligen kollar på film...Eller spelar ett skitroligt (men svårt) spel på www.coolaspel.se . Pappa är inte hemma..Han är och jobbar i Norge.   Hunden och katten ligger på varsitt håll och sover.
Och jag sitter (halvligger mer i min säng med massa kuddar)  i mitt rum och vid datorn, lyssnar på musik och surfar.
Allt är som vanligt helt enkelt.
Skulle egentligen gått upp till mitt ex idag och druckit kaffe..Men sen kom vi båda två att vi var upptagna med annat, så de får bli en annan dag. Hoppas han kommer imorgon och tränar iaf.

Mina ögon börjar bli tunga och jag måste nog gå och tvätta av mig sminket (redan nu?!) för att kunna hålla mig vaken.. Ska prata med Robin klockan tolv på msn <3 , och de vill jag inte missa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0