Klockan är mycket..

Och jag ska upp tidigt imorgon och gå till Ams. Är faktiskt nervös för de mötet. Vet vad jag ska säga till henne , men är mest orolig om vad hon kommer fråga mig. Vad kan de blir för obekväma hemska frågor..? Hur länge behöver jag stanna där..? Vart ska jag parkera?

Jag måste verkligen skärpa mig , och inte sitta så här länge framför datorn. Men så kommer jag på något och blir som Alfons Åberg.. Bara EN sak till... BARA EN SAK TILL... Jodå , en timma senare sitter jag fortfarande här när jag egentligen borde gått och lagt mig. Samma sak varenda kväll. De är egentligen när jag blir riktigt röksugen och inte kan hålla upp ögonen längre då jag stänger av...
Imorgon, som sagt är det fredag. Och då åker mamma och pappa bort med husbilen någonstans i landet. Så jag och syrran + katten blir själva i huset. De ska bli skönt. De var skönt förra helgen och jag tänkte knappt på våra föräldrar.. Saknade dem inte alls. De åker imorgon och kommer förhoppningsvis inte hem förrän på söndag.
Har ingenting planerat i helgen. Så de betyder mycket sittande framför datorn och många liter cola som ska ner i kroppen. Måste träna imorgon med. Får inte tappa det nu.
Drog upp tröjan innan och tittade på fet magen , och kände att jag vill inte att den ska vara där mer.. Hej då.

Nu vill Spader gubben gosa.. Så godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0