Hela påsken..

Jag och syrran har varit föräldrafria (och NOVA fria) nästan hela påsken i huset. Det har varit så otroligt skönt att de har varit borta.. Mamma , pappa och valpen tog husbilen och drog till västkusten i några dagar. Hushålls sysslorna har funkat bra här hemma.. (fast att tvätta gick väl inte riktigt som vi hade tänkt oss..)  
Fint väder har det varit med och det har blivit två promenader med katten i koppel. Han har älskat det. (kommer ta ut honom på en sväng imorgon med) Min älskade prins! I lööve him soo much!
Vad har jag gjort mer i påsk då? Jo , jag har suttit mycket framför datorn på kvällarna , varit ute och katten , varit mycket med syrran , läst , ätit , druckit (läsk då , ingen alkohol) , skämt ut mig på systemet. handlat , kollat film , sovit och massa andra saker.. Mycket musik har de blivit.. Väldigt mycket P!NK. I lööve her tooo!!
De här dagarna har varit bra som sagt...

Pappa åker och jobbar på onsdag.. då är också mamma och Jessies ledighet slut. Så då får jag vara hemma och ta han om huset , valpen och katten f.o.m nu på onsdag och sedan blir det mån - torsdagar framöver mellan kl åtta till fem. Tills pappa kommer hem igen om tretton dagar. Jag längtar verkligen inte!!! Usch..

Nu vill jag sova... God Natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0